miercuri, 4 mai 2016

Viata mea, o viata frumoasa!


Acest articol este scris de o prietena de-a mea. Sper sa va placa.


Viata, de cele mai multe ori ne duce pe taramuri necunoscute si ne incarca cu mai mult decat putem duce. Ne intoarce, ne face sa vedem parti, atat frumoase, cat si mai putin placute.

Cea mai buna alegere


Dar, m-am hotarat sa ma destainui si sa va povestesc o particica a vietii mele. Sunt model la Victory Studio angajari videochat Bucuresti de 1 an si jumatate. A fost cea mai buna alegerea a mea. Nu pot sa spun ca inainte viata mea era urata, saracacioasa sau lipsita de sens. Nu. Dar, evident, am fugit dupa castiguri foarte mari. Voiam ca munca sa imi fie rasplatita cu mai mult de 1000 de lei pe luna. Si mi-a reusit. Castig peste 10.000 de lei pe luna.


Job-ul imi permite sa ma mentin pe linia de plutire


Viata mea este una ca a tuturor dar nu intru niciodata in rutina, pentru ca job-ul imi permite sa ma mentin pe linia de plutire si sa invat lucruri noi, sa plec si sa vizitez diferite locuri ale lumii. Imi permite sa fiu mereu aranjata, indiferent ca plec la job sau cobor la magazin. Am make-up, coafor, solar, toate puse la dispozitia mea GRATUIT! De multa vreme am invatat ce inseamna sa am o imagine ingrijita si sa imi placa ceea ce vad in oglinda.


Ma simt frumoasa si importanta


Am o echipa minunata, care imi este alaturi. Trainerite, colege, managere si staff. La cea mai mica problema, sunt acolo sa imi dea o mana de ajutor. De cand sunt aici, am avut parte de cele mai frumoase vacante, am vazut tari pe care imi doream sa le vad inca de cand eram mica, m-am transformat intr-o femeie care stie ce vrea de la viata si de la oamenii din jurul ei si stiu ca pot face orice.

Viata unui model de videochat este o viata frumoasa, care nu stie ce inseamna rutina. Imi place sa imi fac planuri pentru ca am cum sa le respect. De cand sunt aici, nu mai simt ca viata trece pe langa mine, asa cum simteam in trecut. Am ajuns propriul meu model. E un lucru care ma face sa ma simt bine. Ma simt frumoasa si importanta. Eu, personal, le datorez multe celor de la Victory Studio. Le datorez in primul rand faptul ca m-au invatat sa fiu puternica si sa imi doresc mai multe de la viata.


Stiti cum arata o zi obisnuita din viata mea? Merg la munca, dar, mai intai imi beau cafeaua cu fetele, pe seara ies in oras, merg la cumparaturi si apoi ma intorc acasa si imi iau doza de somn. In weekend-uri de obicei fac city-break-uri. Imi place sa vizitez orasele pe care le visam cand eram mica.
Munca intr-un studio de videochat inseamna si multa munca si implicare. Sa nu credeti ca e usor.

Trebuie sa te implici, sa vrei sa ai castiguri foarte mari si nu e pentru oricine.
Eu va astept cu mare drag sa fim colege! Suntem chiar in Piata Victoriei, Up to The Top!

Emilia, un model de videochat!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu